Relax dagje nr 1 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Relax dagje nr 1 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Relax dagje nr 1

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

11 Juli 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag hebben we lekker uitgeslapen, ofja uitgeslapen... Tot 7u dan maar we lagen gisteren ook al vroeg te slapen.

Na het ontbijt zijn we aan het zwembad gaan liggen tot een uurtje of 17u. We zijn ons toen gaan verzorgen en gaan eten. Ralph verheugde zich al de hele tijd om te gaan eten bij in 'n out. Het was hier zo druk dat we de bestelling in de auto hebben opgegeten. Een double cheeseburger menu hadden we genomen. Dat smaakte goed!

Daarna zijn we met de auto naar Fremont street gegaan. Dit is de op 2 na bekendste straat. Hier zijn we maar even gebleven. Het is maar 1 straat..

Vervolgens zijn we de strip van begin tot eind helemaal afgereden met de auto. Wanneer je er doorheen loopt zou je niet zeggen dat de straat zo lang is. We zijn blij dat we een hotel hebben dat midden op de strip ligt!

Toen we de auto weer geparkeerd hadden in ons eigen hotel zijn we een stukje over de strip gaan lopen. Richting de M&m store. Iedereen die Michelle kent weet dat Michelle hier natuurlijk niet met lege handen naar buiten loopt... Ze heeft dan ook een paar exclusieve smaakjes in een zakje gedaan en gekocht.

Bij bellagio hebben we nog naar de 'show' van de fonteinen gekeken. Ralph heeft nog een gokje gewaagd achter de gok machine. Helaas gaan we niet rijker naar huis haha.

Welterusten!

• 11 Juli 2016 - 20:54

Mama:

Hey wat lekker zo'n relax dag ertussen eff niks!!
    En inderdaad we zouden het raar hebben gevonden als jij de M&M store zou hebben overgeslagen,je zult wel een goed gevulde zak M&M's hebben nu hihi
    En wat jammer dat Ralf geen miljonair is geworden haha