Sea world san Diego - Reisverslag uit Bell Gardens, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Sea world san Diego - Reisverslag uit Bell Gardens, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Sea world san Diego

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

14 Juli 2016 | Verenigde Staten, Bell Gardens

Vandaag gingen we het eerste attractiepark bezoeken. We zijn naar Sea World geweest. Maar voordat we daar waren....

Van verlaten wegen waar je kilometers kan rijden zonder dat je iemand tegen komt, naar mega drukte op de snelweg en iedere 20 minuten langzaam rijdend verkeer. Om gek van te worden! Dan duurt een ritje van 2u ineens wel heel erg lang. De snelweg hier is ook nog eens 5 of 6 baans en dan toch nog zo druk..
Laten we maar zwijgen over hoe asociaal ze hier zijn in het verkeer!!

Maargoed, Sea World... Het is een heel mooi park wat zeker een bezoekje waard is. Het is wel erg prijzig allemaal voor zo'n 'klein' park. Na 3,5 uur hadden we alles al gezien inclusief de shows a 20 minuten bijgewoond. We zijn naar de dolfijnen show geweest, de zeehonden show, circus show en natuurlijk de Orka show. De laatste was toch wel de meest bijzondere. Wat een prachtige dieren! Heel speciaal om dit ook mee te mogen maken want dit is misschien wel de eerste en laatste keer dat we een Orka in real life gezien hebben.
Wat wel een beetje jammer was, was dat de Orka show maar op 3 tijden was. Om 11u, 17u en 19:30.
Als je dus niet voor 11u daar bent zoals wij ivm verkeersdrukte bijvoorbeeld moet je je daar zien te vermaken tot 17u. (Als je speciaal voor de orka's komt).

Er waren ook beluga dolfijnen. Wat ook wel vreemde maar bijzondere dieren zijn. Daarnaast hebben we nog een ijsbeer, pinguïns, flamingo's, zee otters, schildpadden, haaien, visjes en roggen gezien. We zijn er vast nog een paar vergeten..

Michelle heeft bij de bak waar de roggen zwemmen een rog geaaid. Het voelde heel vreemd aan. Als een soort rubberige stof..

Na de Orka show zijn we weer terug gereden naar het hotel want het was nog 2u rijden. De verkeersdrukte niet mee gerekend...

Morgen staat universal studio op de planning. Eigenlijk wilde wij morgen LA gaan verkennen maar we zagen op internet dat het op zaterdag veel en veel drukker is dan op vrijdag dus dat hebben we om gedraaid.

Morgen weer vroeg opstaan dus lekker op tijd ons hemels bedje in!
(Het is echt een lekker bed haha, je zakt er helemaal in weg)