LA verkennen - Reisverslag uit Bell Gardens, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu LA verkennen - Reisverslag uit Bell Gardens, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

LA verkennen

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

16 Juli 2016 | Verenigde Staten, Bell Gardens

Vandaag hebben we in LA rond gereden. We zijn door Rodeo drive gereden, beverly hills en we zijn naar Venice beach geweest.

Rodeo drive is een erg lange straat. Wij kwamen van een kant waar nog geen winkels enz waren. We dachten dat we fout waren maar na een heel stuk door rijden zaten we dan eindelijk op het goede gedeelte. Dure winkels en mensen die met hun dure auto's pronken door Rodeo drive. Winkels zoals gucci, prada en louis vuitton zijn hier gevestigd. Gewinkeld hebben we hier dus niet haha.

Vanaf rodeo drive rijd je zo Beverly hills in. De buurt waarin de bekende mensen wonen en waar de playboy mansion zich bevindt. Die hebben we niet gevonden. We zijn langs een aantal meeega grote huizen gereden maar we hebben geen idee of we ook langs een huis zijn gereden van een bekende acteur ofzo.
Er werden gisteren bij de hollywood walk of fame wel tours aan geboden langs deze huizen maar wij kregen van iemand te horen dat je toch niks kan zien door hoge omheiningen. Vandaar dat we besloten hebben om daar zelf een rondje te rijden.
We hebben ook een leuk vakantiehuisje uitgezocht! Haha

Voordat we naar Venice beach wilde gaan zouden we eerst naar Santa Monica pier gaan. Jammer genoeg was het hier erg druk. Voordat we überhaupt eens daar waren was al 3 kwartier voorbij, door jullie kunnen het wel raden... Het geweldige verkeer hier pffff. Een erg grote ergernis hier. Vooral voor Ralph die hier iedere dag in moet rijden.
Na nog een uur zoeken naar een parkeer plaatst hebben we het opgegeven en hadden we er genoeg van. We zijn dus niet naar de pier geweest. Erg jammer...

Dus door naar Venice beach. Hier waren ook alle parkeerplaatsen vol maar na even rondrijden toch nog eentje gevonden op 10 minuutjes lopen van het strand.
Naast zonnen op het erg lang brede strand of zwemmen in de eigenlijk niet zo heldere zee, zijn er nog genoeg te beleven.
Er zijn skatebanen, basketbal velden, tennis velden, een boulevard met winkels en eet tentjes en natuurlijk muscle beach met mannen die erg graag bekeken worden..
Er zijn ook verschillende straat muzikanten enz 'shows' aan het geven.
Erg leuk om te zien allemaal!

Vandaag was alweer de laatste dag dat we nog iets hebben kunnen bezoeken. Morgen begint de rit terug naar San Francisco en moeten we de auto weer inleveren.

• 18 Juli 2016 - 10:58

Mama:

Oh een vakantiehuisje dan wil ik nog wel eens overleggen of ik die kant een op ga