Van LA naar SF - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Van LA naar SF - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Van LA naar SF

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

17 Juli 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

Gisteren nog lekker op het strand en 32 gr en nu weer terug in het koude San Francisco. Het is hier 18 gr en erg bewolkt.
Daar liepen we dan in ons korte broekie en shirtje haha. Veel te koud!

Vandaag zijn we eigenlijk alleen maar onderweg geweest in de auto. Niet zo spannend dus..
We hebben zo'n 6 uur gereden over de snelweg. De kustroute hebben we niet meer gereden. Dit wilden we wel doen maar vanaf de kustroute duurt het weer even voordat er een weg naar de snelweg loopt. Dan waren we minstens 7,5 uur rijden.

Vannacht om 4:30 staat de shuttlebus klaar om ons op te halen dus vandaag gaan we op tijd slapen.
Morgen om 7u vliegen we via Chicago weer terug naar Dusseldorf waar we dinsdag om 7u Nederlandse tijd zullen landen.