Yosemite NP - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Yosemite NP - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Yosemite NP

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

07 Juli 2016 | Verenigde Staten, Bakersfield

Onze roadtrip is vandaag echt begonnen!

We zijn vanochtend de huur auto op gaan halen bij sixt cars. Ralph had al een mooie auto geregeld maar we kregen nog een gratis upgrade naar een mooiere auto. Een mercedes C300.

Vanuit San Francisco zijn we naar Yosemite NP gereden. Het was ongeveer 4u rijden maar het ritje was zo voorbij omdat er onderweg zooooveel te zien is. Onderweg werd het ook steeds warmer en zonniger. Eindelijk is het mooi weer en niet meer koud en winderig. Jeej!

Bij de ingang van Yosemite moesten we $30 entree betalen. Dat is het dubbel en dik waard geweest! Wat een prachtig park. We hebben zelfs een wilde beer gezien.

Nadat we eindelijk een parkeer plaatst hadden gevonden hebben we een shuttle bus genomen die ons langs verschillende stops bracht. We hebben o.a. yosemite falls gezien, the half dome, el capitan en de tunnel view. Het park is zoooo groot dat we blij zijn dat we dat allemaal hebben gezien. Om meer dingen te bezichtigen was geen tijd meer voor.

Vanuit Yosemite valley is het een uur rijden vootdat je het park helemaal uit bent. Alleen maar kronkel weggetjes langs hoge ravijnen. Ieee! Gelukkig is Ralph een goede chauffeur haha.

We zijn nu in het hotel in Bakersfield nadat we weer 3.5 uur gereden hebben. Tijd om weer te gaan slapen inmiddels..

Tot morgen!