Relax dagje nr 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Relax dagje nr 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Relax dagje nr 2

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

11 Juli 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag was niet echt een bijzondere dag.

Ralph wist nog een goed adresje voor een lekker ontbijt. Mr mamas. Daar zijn we naartoe gegaan. Het was een lekker Amerikaans ontbijt.
Vanuit daar was het maar een stukje rijden naar een outlet center. Hier hebben we even rond gelopen.

'S middags hebben we weer aan het zwembad gelegen en het 's avonds zijn we Mexicaans gaan eten in het flamingo hotel. Dit was misschien wel de slechtste en duurste maaltijd van onze trip tot nu toe.. het zag er niet smakelijk uit en zo smaakte het ook niet. Bekijk de foto en je weet genoeg... blegh!

We zijn lekker uitgerust en gaan morgen vroeg ik de ochtend weer verder naar onze volgende stop. Grand Canyon!

• 12 Juli 2016 - 08:40

Mama:

hey
    Gadver dat ziet er inderdaad vies uit bbllerrgghh!!