Richting LA! - Reisverslag uit Bell Gardens, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Richting LA! - Reisverslag uit Bell Gardens, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Richting LA!

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

14 Juli 2016 | Verenigde Staten, Bell Gardens

Vanuit laughlin was het vandaag 4u rijden naar Los Angeles.
We zijn dan ook weer op tijd vertrokken vanochtend.
Tijdens deze rit zag je de omgeving weer langzaam veranderen. Van woestijnachtige omgeving naar steeds weer een beetje groener.

Omdat we pas vanaf 16u konden inchecken in het hotel zijn we naar Griffith observatoty geweest. Dit stond op ons lijstje om naartoe te gaan.
Vanaf hier heb je prachtig uitzicht over LA en kan je het hollywood sign zien. Ook dat kunnen we dus al van ons to do lijstje afstrepen.

Het hotel wat we nu hebben is de beste van ze allemaal. The bicycle hotel & casino in Bell Gardens. Luxe en mooie kamer hebben wij. Belle gardens ligt wel ongeveer 20 mij rijden van het centrum van LA af dus we hebben wel dagelijks de auto nodig.

We zijn nog gaan eten tegenover het hotel bij applebee's en veder hebben we vandaag niet echt iets bijzonders meer gedaan.

Morgen is weer iets leuks gepland.. SEA WORLD! San Diego.

• 14 Juli 2016 - 14:01

Mama:

Ohh hebben ze daar nog een applebee's