Het indrukwekkende Prambanan en fietstocht - Reisverslag uit Demangan Baru, Indonesië van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Het indrukwekkende Prambanan en fietstocht - Reisverslag uit Demangan Baru, Indonesië van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Het indrukwekkende Prambanan en fietstocht

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

04 Juli 2017 | Indonesië, Demangan Baru

Hi allemaal,

Gisteren hadden we een treinrit van 8 uur lang. De rit van Bandung naar Jogyakarta is alles behalve saai te noemen! Wat een bijzondere en mooie reis. Van drukke steden, door rijstvelden, dorpjes, platteland en jammer genoeg kennen ze ook hier de sloppenwijken.
Deze wijken liggen direct aan het spoor. Wanneer hier iemand de 'voordeur' uitstapt staat diegene meteen op het spoor. Heel erg hoe ze zo leven.

De chauffeur heeft deze reis met de auto gemaakt. Wat een rit van 12 uur had moeten zijn heeft 14 uur geduurd ivm file. Hij is gisteravond om 22u vertrokken en kwam het 's middags niet veel eerder dan ons aan in jogyjakarta.

Vanuit het station werden we naar het hotel gebracht. Ook jogyjakarta is een drukke maar wel mooie stad!

Vandaag zijn we naar het paleis van de sultan

• 07 Juli 2017 - 12:48

Mama:

Dat lijkt me inderdaad erg mooi om te doen.