Reiservaring Michelle - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Reiservaring Michelle - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Reiservaring Michelle

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

03 September 2010 | Nederland, Heerlen

Nou, waar zal ik eens beginnen.

Laten we beginnen bij New York (the empire state). Deze stad heeft bij mij de meeste indruk achtergelaten. Zoals in onze blog beschreven stond was hier het eerste wauw-effect. Alles is zo hoog en groot.

Het leukste om daar te zien was toch wel Times Square. Zo druk allemaal.

Bij ground zero vond ik het best raar om rond te lopen. 9 jaar geleden zijn op diezelfde plek heel veel mensen omgekomen. In de buurt kwamen ook straten mij bekend voor waar mensen toen in gerend zijn.

Niet te vergeten het eten in Harlem. Wat een avontuur haha! Grappige taxi chauffeur ook..

Volgende op de lijst was Washington D.C. Dit vond ik een hele mooie stad. En eindelijk was er eens zon! De memorials waren heel mooi om te zien. Om de declaration of independence te zien was ook interessant.

Toen waren we in Philadelphia. Deze stad heeft persoonlijk de minste indruk achtergelaten. Het was wel leuk om eens Liberty bell, independence hall en de rocky trappen te zien maar dan heb je het hier denk ik ook ver gehad. Ik vond het ook niet zo'n hele mooie stad.

Naar de andere kant van Amerika. Seattle (Washington, ever green state). Deze stad vond ik best mooi. Net alsof je in een heel ander land zat. Frankrijk ofzo. Bergen, veel groen en water. Hier hebben we vooral gewinkeld. De dag dat we terug vlogen zijn we hier nog even terug gekomen omdat ik had besloten om ook uggs te kopen!

Bij Doug & Lisa thuis in Idaho (famous potatoes) hebben we ook een hele leuke tijd gehad. De rodeo vond ik toch het leukste om te zien. Dit is typisch iets Amerikaans en niet veel mensen die in Amerika zijn geweest kunnen zeggen dat ze een rodeo hebben bezocht. Ik ben blij dat we het de laatste week lekker rustig aan hebben gedaan.

Oja, bijna vergeten. De tussenstops die we tussen door gemaakt hebben. Wat een mooie plaatsen hebben we gezien. Er was zelfs een klein Oostenrijk in Amerika. Dry falls vond ik ook heel mooi.

Nu, weer terug in Nederland kijk ik terug op een hele leuke, mooie en interessante ervaring. In de toekomst zal ik Amerika zeker nog eens bezoeken maar dan de andere grotere steden.

Goodbye,
Michelle

  • 06 September 2010 - 06:16

    Chantal:

    Hey chelle,

    Ik vind het heel fijn dat je zo'n mooie en leuke vakantie hebt gehad en veel gedaan en gezien hebt ik denk dat je nu een ervaring rijker bent zeker met ground zero.
    Maar ik ben blij dat je toch weer terug bent in ons kikkerlandje.

    Groetjes Mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerlen

Dream come true!

Recente Reisverslagen:

10 September 2010

Reiservaring Daphne en Christian

05 September 2010

Reiservaring Frank en Marjo

05 September 2010

Reiservaring Yoeri

03 September 2010

Reiservaring Michelle

02 September 2010

De laatste dag
Michelle & Ralph

Veel lees plezier!

Actief sinds 11 Maart 2010
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 26160

Voorgaande reizen:

29 Juni 2017 - 17 Juli 2017

Rondreis Indonesië

04 Juli 2016 - 18 Juli 2016

Amerika roadtrip 2016

13 Augustus 2010 - 05 September 2010

Dream come true!

Landen bezocht: