Reiservaring Yoeri - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Reiservaring Yoeri - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Reiservaring Yoeri

Door: yoeri

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

05 September 2010 | Nederland, Heerlen

Wat een reis zeg!

Ik zal maar bij het begin beginnen.
New York: wat een stad zeg! Anders dan ik had verwacht, dat wel. Maar wat kun je daar veel zien en doen, om een paar persoonlijke hoogtepunten te noemen voor mij.
The Intrepid, erg interresant om te zien zo'n vliegdekschip, natuurlijk het National Museum, al die dino's maken toch wel indruk op je. En gewoon de inmens grote stad en gebouwen.

Washington: de stad met de mooiste gebouwen en de meeste geschiedenis, je kon echt goed zien dat Amerika nog maar een relatief jong land is. Hoogtenpunten hier waren toch wel : het witte huis en Smithsonian museum of avation en space. Zo mooi al die vliegtuien en raketten, vooral the wrigth plane ( het allereerste vliegtuig ooit ) Persoonlijk vond ik de tijd in Washington te kort, want er was nog veel meer op te bezichtingen.

Philadelphia: net als Michelle heeft deze stad op mij de minste indruk gemaakt. Natuurlijk het was leuk om daar te zijn geweest, de Rocky trappen te hebben opgerend en Liberty Hall en Bell te hebben gezien, maar buiten deze paar dingen is er niet zo gek veel te doen in deze stad. Het was echt een werk stad en dat zag je aan veel terug.

Seattle: wat een mooie ligging van de stad, en natuurlijk het weerzien met Doug en Lisa. Ik was blij om ze na 4 jaar weer eens te zien. Pas toen ik hier was zag ik wat voor groot land Amerika is, een groot verschil met de Oostkust nadat we hier de Space needle en andere bezienswaardigheden hadden gezien, was ik blij dat we naar ons laatse adres gingen.

Moscow: Hier kon je het echte Amerika proeven. Het schieten met het arsenaal aan wapens wat Doug en Terry hadden was iets waar ik alleen over had durven dromen. Het quad rijden in de bossen waar je je echt helemaal vrij voelde, en natuurlijk het gezellige van gewoon in een huis zijn.

Ik vond het leuk om met z'n 6e te gaan want hierdoor had je mogelijkheid om alles te zien wat je eigenlijk wilde zien omdat er altijd wel iemand met je mee ging. Ook omdat het de eerste vakantie was waar ik samen met Michelle heen ging maakte het heel speciaal.

Terugkijkend op de vakantie was het erg leuk en mooi, maar vooral het Oostkust gedeelte was erg vermoeiend.
Iedereen die ons heeft gevolgd, Bedankt


Yoeri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerlen

Dream come true!

Recente Reisverslagen:

10 September 2010

Reiservaring Daphne en Christian

05 September 2010

Reiservaring Frank en Marjo

05 September 2010

Reiservaring Yoeri

03 September 2010

Reiservaring Michelle

02 September 2010

De laatste dag
Michelle & Ralph

Veel lees plezier!

Actief sinds 11 Maart 2010
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 26160

Voorgaande reizen:

29 Juni 2017 - 17 Juli 2017

Rondreis Indonesië

04 Juli 2016 - 18 Juli 2016

Amerika roadtrip 2016

13 Augustus 2010 - 05 September 2010

Dream come true!

Landen bezocht: