Reiservaring Daphne en Christian - Reisverslag uit Bingelrade, Nederland van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Reiservaring Daphne en Christian - Reisverslag uit Bingelrade, Nederland van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Reiservaring Daphne en Christian

Door: Daphne en Christian

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

10 September 2010 | Nederland, Bingelrade

Nu we een week terug zijn heb ik genoeg tijd gehad om na te denken wat ik hier zou schrijven.

Amerika was voor ons in één woord geweldig!! :D Dag in dag uit was het nieuwe dingen doen en ontdekken, nieuwe dingen zien en dingen ondernemen! Een vakantie die we nooit meer gaan vergeten!

Voor ons was Amerika een land van extremen: grote porties, grote mensen, grote steden, grote wegen en een heeel groot land! We weten nu al dat we nog een keer terug willen naar USA!

Voor ons heeft het geen zin om de toppunten op te noemen, alle plaatsen waar we geweest zijn waren mooi en indrukwekkend. Vooral Washington, NY en Seattle blijven ons bij. Ook de tijd op het platteland was heerlijk: uitrusten, winkelen, schieten en crossen!

HET WAS SUPERRRRRR!!!!! :D