We zijn errrrrr!!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu We zijn errrrrr!!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

We zijn errrrrr!!!!!

Door: Iedereen

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

14 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal!

Eindelijk in Amerika! Gister om half 1 nederlandse tijd zijn we veilig geland in New York.
Na een tussenlanding in Reykjavik, en daar twee uur gewacht te hebben zijn we naar een goede vlucht veilig geland.
Na lang gewacht te hebben op een gate en de paspoort controle zijn we er nu.
We hebben eigenlijk nog weinig van de stad gezien want toen we de stad binnenreden begon het donker te worden.

Nu is het zes uur smorgens en iedereen is klaar wakker! We gaan ons klaar maken voor de eerste dag NEW YORK!!!!

Veel liefs van ons allemaal.

• 14 Augustus 2010 - 10:34

Angelique:

Hallo allemaal,

Gelukkig alles goed gegaan met de heenreis!
    Blijf jullie volgen en heel veel plezier in de VS!!!

groetjes Angelique

• 14 Augustus 2010 - 12:52

Henk:

Have fun guys

• 14 Augustus 2010 - 15:52

Theo & Yvonne:

Fijn dat de reis voorspoedig is verlopen. Geniet van "the big apple" maar laat wat over voor anderen. Tip: maak overdreven veel foto's zodat je na terugkomst geen spijt krijgt dat je iets niet hebt gefotografeerd.

groeten, Theo & Yvonne

• 14 Augustus 2010 - 17:11

Ton Bongers:

Hallo Kevertjes en aanhang,

Het avontuur gaat nu beginnen. Geniet ervan en onderga het met volle teugen.Ik hoop Frank dat je met het advies dat ik zojuist per mail gestuurd heb, binnenkort de eerste foto's kunt tonen.

Groetjes,

Ton

• 14 Augustus 2010 - 17:29

Oma:

Ik ben blij dat jullie goed geland zijn en ik wens jullie een fijne vakantie, veel liefs van oma

• 14 Augustus 2010 - 18:49

Hans Ine:

fijn dat het goed ging met de heenreis en christian het wonderd ons dat je al zo vroeg wakker was wij volgen jullie en wachten op de foto's gr

• 15 Augustus 2010 - 10:35

Mitch & Noelle:

Heyy

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen!
    Geniet ervan. We kijken al uit naar het volgende bericht:D

Groetjes Mitch & Noelle