Laatste dag New York: vanalles en nog veel meer! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Laatste dag New York: vanalles en nog veel meer! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Laatste dag New York: vanalles en nog veel meer!

Door: Iedereen

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

18 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,

Uitgeput en met hele moe-e voetjes zijn we weer terug op onze kamer. De laatste dag was wederom erg leuk!

Vanmorgen hebben we besloten dat we samen naar Ellis Island zouden gnet aan en we daarna zouden opsplitsen. Ellis Island is een klein eilandje net voor de stad waar vroeger alle immigranten gechecked werden.
Aangekomen bij de ferry bleek echter dat de wachttijd meer dan 3 uur was
en hebben we ons, heeel jammer, omgedraaid.

Yoeri, Michelle en wij gingen richting Times Square; pap en mam richting het Empire State en Gugenheim.

Na een zeer gezonde lunch, lees Mac Donalds, moesten onze mannen toch nog een de Toys O Rus in. Mannen worden hier weer jongetjes en het duurde dus ook even voordat we er weer uit waren :)

Daarna wilden Michelle en Daphne graag naar Macy's om even te shoppen, toch is het vooral leuk om even rond te kijken.

Hierna namen we de taxi richting de Intrepid, een vliegdekschip uit o.a. de tweede wereldoorlog. Hier was veel te zien over schepen en vliegtuigen. Het leukste was de onderzeeer waar we zelfs inkonden. Vooral de 'slaapkamers' naast nucleaire wapens waren indrukwekkend.

Vanuit hier namen we een taxi richting de UGG store - haha - en daarna zijn we met zijn vieren gaan eten bij het Hard Rock Cafe (goede tip Danique ;-) ) Erg lekkerrrr!!

Om 9 uur spraken we af bij Bryant Park. Papa en Mama warlen ook bij Macy's geweest. Ook waren zij naar het United Nations gebouw en het Flatiron building geweest.

Na een lange dag besloten we voor de laatste nacht terug te gaan naar ons hotel. Morgen reizen we per auto naar Washington DC! Deel 2 van onze reis gaat beginnen!

Uitspraak van de dag: 'Yoeri, kijk eens op je voorhoofd' (Michelle)

Liefs Daphne en Christian

• 18 Augustus 2010 - 12:22

Gem En Pien:

Hallo!

Leuk dat we een kijkje kunnen nemen bij jullie vakantie. (We waren zo geïnteresseerd aan het lezen en kijken dat we het belletje van de oven niet hoorden waar onze cake in staat.....)

Wij gaan genieten van de cake en genieten jullie nog maar een tijdje van het land van de stars and stripes!

Liefs,

Gem en Pien (en Hen en Twan natuurlijk ook)

• 18 Augustus 2010 - 17:07

Danielle:

hee Daf, Chris en family!
    wat houden jullie dit allemaal goed bij! alles netjes op volgorde met wwat jullie pcies gedaan hebbn! knap hoor! jammer van ellis island, maar dat was dus ook pcies wat wij dachten! dat is gewoonecht tijdverspilling in NY! leuk dat jullie zoveel gedaan hebben, ben erg benieuwd naar de volgende story's.. dit was old news haha! nog uggs gescoord?
    geniet ervan! dikke knuffel oet zitterd!

• 18 Augustus 2010 - 17:08

Danielle:

(dat was sarcastisch he.. old news :D) ff voor de volledigheid! haha kus

• 18 Augustus 2010 - 18:55

Anita Mertens:

Het eerste deel van jullie vakantie zit erop, als jullie de hele vakantie doorgaan met zo actief bezig te zijn, zijn jullie kapot bij thuiskomst! Voor ons is het een aangename bezigheid om jullie op deze manier te volgen. groetjes van Floortje en Flappie.

• 22 Augustus 2010 - 18:16

Theo & Yvonne:

Zelf net terug uit Wenen kunnen we alleen maar bevestigen dat een city-trip zeer vermoeiend is.
    Leuke verslagen, houd dit vol!

groetjes uit Aelse