TRANSFER NAAR WACHINGTON DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu TRANSFER NAAR WACHINGTON DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

TRANSFER NAAR WACHINGTON DC

Door: Iedereen

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

19 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen na het ontbijt naar het autoverhuurbedrijf om onze gehuurde auto op te halen. het is een chrysler town and country ,groot genoeg voor ons 6-en ,luxe en voorzien van de laatste snufjes.

De reis verliep goed en was plezierig.

Na aankomst en inspectie van het hotel [wat helemaal naar wens is ] hebben we een korte rondrit door de stad gemaakt , om toch even een indruk te krijgen.

Vervolgens bij een [jawel] mac donalds beland om onze hongerige maagjes te stillen.

Na een drankje in de bar gaan we nu lekker slapen om morgen op verkenning te gaan in deze totaal andere stad.

Uitspraak van de dag is: 'Moeder de kip' (yoeri)

Marjo

• 19 Augustus 2010 - 06:26

Ine:

fijn dat de reis naar wachington goed is verlopen en veel pleziervoor de komende dg in deze nieuwe stad

gr ine

• 19 Augustus 2010 - 10:15

Hans:

kunnen jullie bij obama op bezoek gaan
    volgens mij hebben jullie stiekum aandelen van mac donals gekocht
    nog een prettige voortzetting van julle holiday and enjoy

• 19 Augustus 2010 - 10:40

Henk:

Het is fucking druk op het werk. Wahahahahaaa

• 19 Augustus 2010 - 15:43

Ton:

Hallo Kevertjes en aanhang,

Op naar Capitol Hill and the White House. Doe Obama de groeten.

Niet teveel Big Mac's eten en coke drinken want dat is slecht voor de lijn (zegt onze Dr.Frank diëter :-) )

Groetjes, Ton

• 19 Augustus 2010 - 20:26

Oma:

Granny is blij dat jullie goed in DC aangekomen zijn! Quinty zet de boel op stelten, ze is aan het oefenen voor het circus! Veel lieve groetjes van Granny ze blijft jullie volgen via de computer