Sight seeing - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Sight seeing - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Sight seeing

Door: Iedereen

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

20 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hello everyone!

Na een heerlijke nacht geslapen te hebben in ons nieuwe hotel zijn we vanmorgen opgestaan en gaan ontbijten bij de Subway.

Nadat we onze lekkere eigen samengestelde broodjes ophadden zijn we met de Shuttle bus van het hotel naar het Capitol gereden.

Na dit mooie gebouw te hebben bezichtigd en leuke foto's gemaakt te hebben zijn we bij de hop on - hop off bus opgestapt. Deze bracht ons langs alle bezienswaardigeheden en musea van Washington D.C. Heel mooi om te zien allemaal!

We zijn bij het witte huis uitgestapt maar konden hier helaas niet door omdat het tijdelijk afgezet was. Waarom? Dat weten wij ook niet. Er vloog wel een verdacht helikoptertje door de lucht en een grasveldje was afgezet. Misschien zat Barack Obama hier wel in.. Hier hebben we maar 5 minuten gewacht want het duurde allemaal erg lang.

Toen zijn we maar even wat gaan eten. Lang leve de airco in elk gebouw wat hier staat!! Pff, wat was het warm zeg. Hier hebben we even af kunnen koelen en toen zijn we weer verder gegaan met de route.

Op de terug weg naar de halte van de hop on - hop off tour zijn we nog langs de achterkant van het witte huis gelopen.

De volgende stop was National Archives. Hier ligt de declaration of independence, bill of rights en the constitution. Natuurlijk viel onze geschiedenis lerares Daphne op dat 1 van de staten niet had ondertekend. Na dit na te hebben gevraagd mocht Daphne meelopen met de security en kreeg tekst en uitleg + een kopie van de boven genoemde documenten.

Gezien de hitte van vandaag zijn we eerder terug gegaan naar het hotel. Hier hebben we nog even aan het zwembad gelegen en daarna hebben we een lekkere grote pizza gegeten.

Veel liefs,
Michelle en Yoeri

• 20 Augustus 2010 - 08:16

Diana En Klaas:

Leuk jullie avonturen te volgen. Het Hollands weertje gaat gelukkig weer de goede kant op. Het leek wel herfst. Tip voor een volgende keer: toch maar een afspraak met Obama maken voor een bakkie koffie.

• 20 Augustus 2010 - 15:35

Anita Mertens:

Hey, jullie zouden om de beurt een verslag schrijven....Frank is nog niet aan de beurt geweest!!!

• 20 Augustus 2010 - 19:43

Chantal (mama):

yoeri's grapje dat had die graag gewild ja droom verder jonge hihihi.
    Verder leuk verslag net zoals alle andere anderen.
    Buy the way nice pictures.

Groetjes aan jullie allemaal

• 20 Augustus 2010 - 21:17

Lilian:

Hallo allemaal,
    fijn om alles over jullie belevenissen te volgen en te zien dat jullie het naar de zin hebben. Oma was blij met het telefoontje, ze kon niet geloven dat daphne zo dichtbij klonk. Alles is verder oke. Veel plezier nog. Groetjes

• 22 Augustus 2010 - 12:24

Pat:

Hi Chelle en Yoeri,
    fijn dat jullie t alle zo naar jullie zin hebben daar!Ik volg jullie verslagen en foto's.Veel plezier nog, xx Pat