Road trippin' - Reisverslag uit Cherry Hill, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Road trippin' - Reisverslag uit Cherry Hill, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Road trippin'

Door: Iedereen

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

22 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Cherry Hill

Hallo allemaal,

Vandaag een verslag vanuit Cherry Hill, een klein plaatsje net buiten Philladelphia.
Vandaag zijn we vertrokken vanuit Washington, vanmorgen wilden nog een paar dingen zien!

Allereerst zijn we naar Iwo Jina gegaan, een monument voor alle mariniers die ooit gestorven zijn voor de Verenigde Staten, het is vooral indrukwekkend omdat het groot is en omdat beeld is nagemaakt van een echte foto die gemaakt is tijdens een inname van een eiland bij Japan. Daarna zijn we bij een 'cadeau' van Nederland aan USA gaan kijken. Het was ook typisch nederlands; lelijk en goedkoop!

Vanuit daar gingen we richting National Cathedral. Een grote kerk die pas 20 jaar oud is maar wel gotiek uitstraald. We waren bij deze kerk vooral op zoek naar een beeld van Darth Vader, typisch Amerikaans dat dit ook kan, en na lang zoeken zagen we deze dan ook heeel heeel klein hangen!

Toen vertrokken we naar Phillidelphia; het was vooral een lange trip.

Hier aangekomen zijn we heeeerlijk gaan eten bij Seasons52 :D
Nu gaat iedereen op tijd slapen voor morgen: een korte dag in Phillidelphia!!!

Heel veeel liefs,

Daphne en Christian

(of volgens Yoeri's gangster taal: Daphneee-nee en Christianischaaa!)

• 22 Augustus 2010 - 08:59

De Hoogendoorntjes:

Hallo allemaal.
    Zo te zien gaat het jullie goed, maar wel een beetje dooreten, want de borden zijn nog vol.
    Hier gaat alles zijn gangetje. De jongens zijn super trots op hun planken. En ze zijn diezelfde avond al ingericht!

Veel plezier met de rest van de trip, en tot de volgend keer.

Peter, Sandra, Thijs, jeroen.

• 22 Augustus 2010 - 18:19

Theo & Yvonne:

He, wat was dat kado? Heb ik daar ook aan meebetaald? Zonder me te vragen? Ik wil een foto daarvan zien!

• 23 Augustus 2010 - 01:27

Frank:

Het was een carralon. En cadeau gegeven in 1980. Dus helaas denk ik dat je er aan meebetaald hebt!

Bedankt beiden voor de hele leuke reactie!!

(ps vandaag geen verslag: slechte verbinding, morgen nieuws vanuit Seatle)

• 23 Augustus 2010 - 07:46

Fam. Kevers Te Schim:

Hey allomoal!!

zo te zien hebben jullie het super daar!
    ben benieuwd naar de verhalen als jullie terug zijn.

grt Loes en Pien!