Indepence hall - Reisverslag uit Cherry Hill, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Indepence hall - Reisverslag uit Cherry Hill, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Indepence hall

Door: Christian & Daphne

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

23 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Cherry Hill

Hallo allemaal,

Met een dag vertraging -an nu toch het verslag van gister 22-03.

Nadat we hadden uitgechecked zijn we Phillidelphia ingegaan de stad zelf is mooier de buitenwijken, in Philly zijn we naar Independence hall gegaan hier is de constitution getekend en is liberty bell te zien en wat achtergrond informatie over wat zich allemaal op de belangrijkste vierkante mijl van de USA.

In Independence hall vertelde een ranger over wat zich allemaal in het gebouw afspeelde.

Vervolgens zijn we naar het Philly museum gegaan hier zijn de beroemde rocky trappen uit de film rocky 3, en is er een bronzen standbeeld die sylvester stallone aan de stad heeft geschonken in 2006, de tijd ervoor stond het in een museum.

Na dit allemaal gezien te hebben zijn we weer naar NY terug gereden en hebben ingechecked in JFK inn vlak naast het vliegveld.

Hier hebben we wat pizza besteld en afgewacht op de vlucht naar Seatle.

We zitten nu op het vliegveld en wachten op de vlieger....

groetjes Christian & Daphne

• 23 Augustus 2010 - 16:31

Oma:

Hallo allemaal,
    Ik geloof dat jullie nu in het vliegtuig zitten,ik hoop dat jullie veilg aankomen in seatlle. Met mij is alls goed en met quinty ook wel ondanks dat ze een van mijn pilletjes gegeten heeft. Ze haalt veel streken uit. Het kaarsje brandt dat alles goed blijft gaan! Morgen ga ik winkelen naar Aken met Lilian en Oma Jacky. Veel groetjes en kusjes voor jullie allemaal Granny.

• 23 Augustus 2010 - 21:03

Oma En Lilian:

Wij hebben jullie vlucht gevolgd en gezien dat jullie veilig geland zijn. Veel plezier in Seatlle en zeg even hallo van mij (lilian) in het ziekenhuis van grey's anatomy!