Part 2 of the journey - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Part 2 of the journey - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Part 2 of the journey

Door: Michelle & Yoeri

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

24 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Seattle

Hi allemaal!

Na een vlucht van de ene kant van Amerika naar de andere kant kunnen we nu beginnen aan deel 2 van onze reis.

Vandaag hebben we Doug & Lisa gezien. Ze stonden ons op te wachten op het vliegveld. Doug met z'n huge ass pick up truck en Lisa met een normale auto.

Ze hebben ons een beetje wegwijs gemaakt in Seattle. Het is hier weer een hele andere wereld dan in New York, Washington of Philadelphia. Hoge bergen, veel groen, meren en het is hier veeeel minder benauwd dan in de andere steden. Hier is een lekker fris windje waardoor het aangenaam blijft.

Na een warm ontvangst hebben ze ons naar het hotel gebracht. Eenmaal ingecheckt kon het touren door Seatlle beginnen.

Als eerste zijn we Fish & Chips gaan halen. Op Michelle na die liever kip eet. Dit hebben we gegeten bij Puget sound (dit is een zeearm van de Stille oceaan die in Seatlle uitkomt). We hebben daarna nog even in de zon gezeten/gelopen op het mini strandje.

Hierna zijn we nog 2 uurtjes gaan shoppen in Seattle. Lisa wist een leuke Mall te liggen. Vooral de dames vonden dit leuk.

Toen we klaar met winkelen hebben ze ons weer afgezet in het hotel.

Uitspraak van de dag valt de laatste dagen wat tegen maar er zal vast en zeker weer eentje komen!!!

Tot schrijfs,
Michelle en Yoeri

• 24 Augustus 2010 - 07:38

Angelique :

Hallo allemaal,

Elke morgen als ik mail check volg ik ook jullie reis en had jullie al 1 dag gemist,maar wist niet dat jullie in het vliegtuig zaten haha.Gelukkig ook weer goed gegaan.
    Veel plezier in seattle.
    Ik moet het morgen doen met Toverland whahahahaha.

groetjes Angelique van Dosselaar