Quad day - Reisverslag uit Moscow, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Quad day - Reisverslag uit Moscow, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Quad day

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

30 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Moscow

Hello Guys,

Hier weer een berichtje uit de States.

Vandaag weer een gevuld programma gehad. Na een uitgebreid ontbijt met Doug aan de slag gegaan om de Quads (4 wheels) aan de praat te krijgen.

Na een mooie rit door de natuur waar we herten tegen kwamen zijn we op een open plek in het bos aangekomen.
Hier hebben we de quads afgeladen en konden we de hele middag crossen door de natuur maar ook op trails.

De jongens hadden zoveel op de quad gereden dat ze nu pijnlijke polsen en handen hebben. Christian vond het leuk om door een rivier te rijden en kwam kletsnat eruit. Yoeri was een bangerik, die durfde niet meer bij Michelle achterop en Daphne zat te gillen achterop bij Christian. Daphne zelf reed alsof ze zelf op de zit grasmaaier zat.

Verder had Doug zijn revolver, rifle en 500 kogels bij zich. Hij heeft ons hiermee leren schieten op een target (een blikje op een tak).
300 kogels verder hadden we het aardig onder de knie. Dus pas op als we terug zijn! We zijn nu echte snipers!

Thuis gekomen hebben we eerst gebruik gemaakt van een heerlijke sauna. Terwijl Doug en Lisa het eten klaar maakten dat bestond uit: corn on the cob, elk burger (eland), turkey burger (kalkoen) en salade. Het vlees had Doug zelf geschoten. Als toetje hadden we peanutbutter icecream. Marjo is hier helemaal verslaafd aan!

Nu zijn er een paar aan het kaarten en zijn andere iets voor zichzelf aan het doen.

Frank

• 30 Augustus 2010 - 07:33

Ton:

Hallo Frank en aanhang,

Prachtig die mooie natuur en fauna: het lijkt het wilde westen wel met al dat schieten en crossen.
    Pijn in mijn polsen heb ik ook a.g.v. de Rome-fietstocht die in het laatste stuk over slechte wegen ging. Ik loop er nu nog van bij de fysiotherapeut! Ach ja, de ouderdom hè. A.s. dinsdag 31 aug. is mijn laatste "werkdag" bij DSM :-)
    Veel plezier in jullie alweer laatste week.

Groetjes,

Ton

• 30 Augustus 2010 - 14:49

Theo & Yvonne:

Geweldig dat quad crossen, he? Ik heb het zelf ook een keer kunnen doen op een modderig grasveld. En hebben jullie nog niet de kriebels om zelf in de States te gaan wonen??

groeten uit Aelse.

• 30 Augustus 2010 - 15:49

Fam. Kevers Te Schim:

hey allemaal,

ik zie aan de foto's dat jullie enorm genieten. Als ik dit allemaal zie denk ik dat jullie nog een vakantie eraan kunnen plakken i.v.m. vermoeidheid.hahahahahhahahaahah
    grt de kevertjes uit schimmert

• 30 Augustus 2010 - 18:09

Henkie En Lia:

Hallo kevertjes en aanhang.Uit jullie verslagen is duidelijk te merken dat jullie veel lol hebben en ontzettend veel indrukken van dit enorme land meenemen.Bij ons hebben we vast weer ( al anderhalve week regen).Frank je hebt een vruchtbaar duivenhok en je krijgt de groeten van Jean uit Bingelrade,Frits uit Doenrade en Fried uit Susterseel.We wensen jullie allemaal nog enkele prettige dagen toe.ps wanneer komen jullie precies thuis?

See you soon