Vanalles en nog wat! - Reisverslag uit Moscow, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Vanalles en nog wat! - Reisverslag uit Moscow, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Vanalles en nog wat!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

31 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Moscow

Vandaag een kort verslagje want we hebben allemaal ons eigen ding gedaan! Ook dit is goed om een keer te doen.

De ochtend:
Doug en Frank: 3 uur durende wandeling!
Lisa, Marjo en ik: Zumbaaaaa! (maar dit is niet hetzelfde als in Bingelrade, in Bingelrade is het leuker :D, daarna hebben we heerlijk geluncht!
Michelle, Yoeri en Christian: slaaaaaaaaaapen en lekker niksen!

Daarna was iedereen weer samen, sommige hebben een sauna genomen andere gezellig bij elkaar gezeten en gekletst.

Rond 4 uur zijn 'the kids', want ja; zo noemen ze ons nog steeds, en Lisa naar de bios gegaan. Michelle, Yoeri en Christian zijn naar the Last Exorsims gegaan. En ze vonden hem verschrikkelijk! Lisa en ik zijn naar The Switch gegaan :D een hele leuke film! Het is echt eeentje om aan te bevelen!

Toen we terug kwamen hebben we allemaal samen gegeten. Menu:

- Hert
- Ree
- Hertenlever
- Eland

Niet iedereen vond het even lekker maar iedereen had wel iets wat lekker was :D
Na dit etentje hebben de vrouwen, behalve ik, film gekeken en de rest heeft Gemiesjeld! :D We hebben 2 dagen over de potje kaarten gedaan en uiteindelijk heeft Christian gewonnen.

Morgen een leuker en spannender verslag!

Voor ons: slaaap lekker! En voor jullie: goedemorgen en geniet van jullie dag!

Daphne & Christian

• 31 Augustus 2010 - 07:07

Hans:

heeft christian niet gefoeteld?
    nog veel plezier

• 31 Augustus 2010 - 10:09

Oma En Lilian:

Nou een lekker dagje uitrusten en rustige dingen doen heb je zeker ook nodig op vakantie. De herfst is hier weer even voorbij en als julie naar huis komen is het weer opgeknapt! Oma verheugt zich op jullie thuiskomst! Groetjes

• 31 Augustus 2010 - 21:37

Fam. Kevers Te Schim:

hey heren,

Ik zal jullie toch maar weer michelen leren als jullie zolang over een potje doen.

john