Voorlaatste dag - Reisverslag uit Moscow, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Voorlaatste dag - Reisverslag uit Moscow, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Voorlaatste dag

Door: Michelle en Yoeri

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

01 September 2010 | Verenigde Staten, Moscow

Hi there!

Vandaag hebben we niet veel bijzonders gedaan.

Nadat de meeste lekker uit hadden geslapen en eindelijk verzorgd waren enz. gingen Christian, Daphne en Yoeri rijden op de combine. Het was een leuke ervaring om dat ook eens te doen.

Hierna zijn de mannen naar the home depot gegaan. Dit is een soort gamma/praxis/hornbach winkel.
Ondertussen zijn de vrouwen naar een schoenen winkel geweest en naar Ross (een winkel waar je ook allerlei dingen krijgt). Helaas voor de vrouwen hadden we hier niet alle tijd want de mannen hadden haast! Ze wilden nog naar een echte gun shop.

De gun shop was typisch amerikaans. Je kon hier allerlei soorten geweren kopen. Van snipers tot shotguns. Echt belachelijk hoe makkelijk je hier een geweer kan kopen. Verder kon je hier ook vis spullen kopen.

Nadat we hier uitgekeken waren gingen we naar Costco een soort makro achtige winkel. Hier was alles nog groter dan de 'normale' Amerikaanse maten. In de winkel hebben we ook inkopen voor het avond eten gedaan.

We waren net op tijd thuis zodat Lisa, Marjo, Daphne en Annika naar yoga konden gaan. Ze vonden dit heerlijk om te doen.

Na lekker genoten te hebben van Frank zijn kookkunsten heeft iedereen weer zijn eigen ding gedaan.

Lisa had nog een leuke verrassing voor ons allemaal. Aangezien Lisa nogal van foto's maken houd had ze heel wat foto's van ons gemaakt. Sommige foto's had ze laten ontwikkelen (een heel pak!). Eigenlijk wilde ze de foto's pas geven op het vliegveld maar omdat we vandaag fotolijstjes hadden gekocht wilde ze het nu geven. Heel lief van haar!

Nu staan de mensen in Nederland alweer op om aan een nieuwe dag te beginnen of zijn ze al aan het werk. Wij gaan nu lekker slapen.

Groetjes,
Michelle en Yoeri

• 01 September 2010 - 10:20

Lilian En Oma:

Van hieruit alvast veel plezier op deze laatste dagjes gewenst. Wij houden jullie vluchtschema in de gaten, goede reis en tot vrijdag!

• 01 September 2010 - 10:27

Theo & Yvonne:

Voor de reis terug hebben we nog een laatste tip: koop ook een koffer voor alle spullen die de dames tijdens de vakantie verzameld hebben :-).

groetjes oet Aelse