Thuis bij Doug en Lisa - Reisverslag uit Moscow, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu Thuis bij Doug en Lisa - Reisverslag uit Moscow, Verenigde Staten van Michelle & Ralph - WaarBenJij.nu

Thuis bij Doug en Lisa

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Ralph

27 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Moscow

Hallo allemaal,

Een beetje laat met het plaatsen van dit verslag maar dat komt omdat het gisteravond zo gezellig was dat we het helemaal vergeten zijn.

Gister vertrokken we vanuit mini-oostenrijk naar hun huis. Dit ligt in de staat Idaho. Het zou nog ongeveer 5 uur rijden zijn. Het smorgens besloten we, (na een heeeeeerlijk, normaaaal, ontbijt) via een grote dam te rijden.
Christian, mama en ik zaten bij Doug in de auto en het leek net of we met een gids waren. Fontys zou gezegd hebben dat gister een veldwerk was en ik heb dan ook heel veel geleerd over de geologie van de staat Washington. Voor mij was dit super interessant. Je kon uitgeslepen bergen zien die zich door ijstongen gevormd hadden in de ijstijd!! :D

Daarnaast was dit gebied beroemd om het telen voor appels: Harry dit was nog leuk voor jou geweest :)

Na 3 uur rijden kwamen we aan bij de dam, dit was leuk om te zien en best indrukwekkend. Daarna hebben we met zn alle geluncht in een parkje.

Rond 5 uur kwamen we dan eindelijk aan in Moscow! Doug en Lisa hebben een heel groot en mooi huis. Ze hebben geen buren en een heel groot stuk land. Hier is dus niets dan hun huis. Ze hebben een vijver, sauna en een grote veranda.

Na een tijdje kwam Annika (hun dochter) en haar vriend. Het was heel leuk om hun te zien! :D We hebben samen gegeten en de rest van de avond gekletst. Brandon, Annika, Yoeri Michelle, Christian en ik hebben vooral gepraat over op stap gaan en Brandon en Christian over bier drinken. :D

Vandaag gaan Lisa, mam en ik zumba-en! Ik ben benieuwd hoe dat hier gaat. :D

Heel veel liefs en tot over een week.

Daphne (en christian!)

• 27 Augustus 2010 - 18:25

Chantal:

Hey allemaal,

Ik was al op jullie verslag aan het wachten,maar als het zo gezellig was zou ik het ook vergeten geniet maar voor je het weet is het al weer voorbij.
    Is chelle niet mee geweest naar zumba hihi.